Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Είμαι γενναία ακόμα και όταν φοβάμαι

Είμαι ένας άνθρωπος που μέσα στη ρουτίνα (αν μπορώ να το πω έτσι) της ζωής μου, νιώθω ασφάλεια. Κάθε τομέα της ζωής μου, τον έχω τακτοποιήσει και τον χειρίζομαι ανάλογα με το τι θα προκύψει. Δεν μου αρέσουν οι αλλαγές στις συνήθειές μου και όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο στην αρχή με αποσυντονίζει. Είμαι "έξω απο τα νερά μου" μέχρι να μάθω να ζω σε μια νέα κατάσταση. Ίσως να φταίει και το ζώδιό μου σύμφωνα με αστρολόγους και λοιπούς τους είδους. Η ζωή όμως όπως ξέρουμε προχωράει και τα πάντα εξελίσσονται. Ναι... αυτά για τις ζωές των άλλων γιατί εγώ ΔΕΝ ΘΕΛΩ και όταν συμβαίνει στη δική μου ζωή εγώ "χάνω τη μπάλα". Δυστυχώς όμως όταν κάτι δεν είναι στο χέρι μας δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα. Δέχομαι λοιπόν μοιρολατρικά την όποια αλλαγή, όσο και αν φοβάμαι τα νέα δεδομένα που φέρνει. Στην αρχή χάνω και λίγο τον ύπνο μου γιατί στο μυαλό μου υπάρχει κολλημένο ένα "ΩΧ! ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ;;;". Κρατάω το φόβο και την ανασφάλεια στη καρδιά μου αλλά το κεφάλι μου ψηλά, πάντα ετοιμοπόλεμη. Γιατί ναι... Μπορεί να φοβάμαι όμως δεν εγκαταλείπω. Είμαι πάντα πρόθυμη να μάθω, προσαρμόζομαι και κάνω οτι καλύτερο μπορώ. Το αποτέλεσμα ούτως ή άλλως πάντα στο τέλος φαίνεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου